Veel Gestelde Vragen


Fitnessnet.nl - jouw persoonlijke fitness adviseur
home | klantenservice | veelgestelde vragen | winkelwagen   
Wil je advies of iets bestellen? Bel dan gerust naar 010-4420417  
maandag-vrijdag van 9.00 tot 16.00  

kies onderstaand de fabrikant
schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief
login myFitnessnet
E-mail adres

Postcode cijfers
of registreer je
[inlog vergeten?]

Deze pagina is onderdeel van de sectie 'veelgestelde vragen'.

  • Levering
    1. Levertijd
      De producten worden gemiddeld binnen enkele dagen nŗ bestelling (telefonisch of via het internet) en betaling binnen Nederland door de TNT Postgroep aangeboden. Leveringen in BelgiŽ duren gemiddeld 1 week nŗ bestelling (telefonisch of via het internet). Bovenstaande levertijden gelden als de bestelde producten op voorraad zijn. Alle producten van het merk EHF zijn ten alle tijden op voorraad. Ook de meeste producten van de ander merken zijn op voorraad, echter dit is afhankelijk van de Nederlandse importeurs. Als een product uit voorraad is, wordt dit gemeld in de shop met de melding 'tijdelijk niet op voorraad'. Het is op dit moment dan ook niet te bestellen, wel kun je contact opnemen met de klantenservice voor een levertijd.

      terug naar boven


    2. Verzendkosten
      Als je voor meer dan Ä 150 bestelt of Silver Member (in het Muscle Cubes Spaarsysteem) of hoger bent, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht bij een vooruitbetaling. Bij een rembourszending komt er 5 euro extra nog bij. Onderstaand vind je de verzendkosten voor de verschillende aflevermethoden en landen.

      bij vooruitbetalingonder rembours
      NederlandÄ 4.00Ä 10.00
      BelgiŽÄ 7.00Ä 23.00


      terug naar boven



    3. Orderstatus
      Door in te loggen met je e-mail adres en postcode kun je de orderstatus opvragen. Je kunt dit terugvinden onder de link order historie, zodra je bent ingelogd.

      terug naar boven


    4. Afleveradres
      1. Postbus
        Het is helaas niet mogelijk om remboursbestellingen te laten bezorgen op een postbus. Indien een order van tevoren wordt afgerekend, is dit wel mogelijk.
      2. Afleveradres wijzigen
        Indien je het afleveradres wenst te wijzigen, kun je contact opnemen met de afdeling Klantenservice op telefoonnummer 010-4420417 of een e-mail sturen naar klantenservice@ehf-group.com.


    5. terug naar boven


    6. Leveringswijze
        fitnessnet heeft gekozen voor de grootste en meest betrouwbare pakketdienst, de TNT Postgroep (vroegere TPG). Zij komen de bestelling bij je aanbieden. Afhankelijk van de door jou gekozen betalingsoptie betaal je het bedrag aan de postbode (onder rembours), of zet je een handtekening voor ontvangst (alle andere betalingsopties). Indien je niet thuis bent, wordt de bestelling de volgende dag in de avond opnieuw bij je aangeboden. Daarna is het altijd nog mogelijk, tot 2 weken na aanbieding, om de bestelling op te halen bij het dichtstbijzijndste postkantoor (als aangegeven op het document van de TPG). Voor BelgiŽ geldt hiervoor een termijn van 10 kalenderdagen. Hierna gaan de pakketten retour naar ons magazijn.

  • naar de winkelwagen

    De winkelwagen is leeg
    recent bekeken voedingssupplementen
    Je hebt nog geen producten bekeken
    Betaal veilig online
    Je kunt online veilig betalen met creditcard of iDEAL, gemakkelijk en snel via je eigen bank

    betaal veilig online met iDeal
    betaal veilig online met Visa
    betaal veilig online met Mastercard
    betaal veilig online via docData Payments

    Het is ook mogelijk het bedrag naar onze eigen rekening over te maken, of onder rembours te bestellen. De bestelling wordt met DPD geleverd.

    maak een overboeking naar onze rekeningbetaal bij aflevering aan de bezorger (rembours)

    © 1998-2017 - Fitnessnet.nlsitemap  |  links  |  over ons  |  contact

    -Veel Gestelde Vragen > Fitnessnet-