|
Deze pagina is onderdeel van de sectie 'veelgestelde vragen'.
Levering
- Levertijd
De producten worden gemiddeld binnen enkele dagen nà bestelling (telefonisch of via het internet) en betaling binnen Nederland door de TNT Postgroep aangeboden. Leveringen in België duren gemiddeld 1 week nà bestelling (telefonisch of via het internet). Bovenstaande levertijden gelden als de bestelde producten op voorraad zijn. Alle producten van het merk EHF zijn ten alle tijden op voorraad. Ook de meeste producten van de ander merken zijn op voorraad, echter dit is afhankelijk van de Nederlandse importeurs. Als een product uit voorraad is, wordt dit gemeld in de shop met de melding 'tijdelijk niet op voorraad'. Het is op dit moment dan ook niet te bestellen, wel kun je contact opnemen met de klantenservice voor een levertijd.
terug naar boven
- Verzendkosten
Als je voor meer dan € 150 bestelt of Silver Member (in het Muscle Cubes Spaarsysteem) of hoger bent, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht bij een vooruitbetaling. Bij een rembourszending komt er 5 euro extra nog bij. Onderstaand vind je de verzendkosten voor de verschillende aflevermethoden en landen.
| bij vooruitbetaling | onder rembours |
Nederland | € 4.00 | € 10.00 |
België | € 7.00 | € 23.00 |
terug naar boven
- Orderstatus
Door in te loggen met je e-mail adres en postcode kun je de orderstatus opvragen. Je kunt dit terugvinden onder de link order historie, zodra je bent ingelogd.
terug naar boven
- Afleveradres
- Postbus
Het is helaas niet mogelijk om remboursbestellingen te laten bezorgen op een postbus. Indien een order van tevoren wordt afgerekend, is dit wel mogelijk.
- Afleveradres wijzigen
Indien je het afleveradres wenst te wijzigen, kun je contact opnemen met de afdeling Klantenservice op telefoonnummer 010-4420417 of een e-mail sturen naar klantenservice@ehf-group.com.
terug naar boven
- Leveringswijze
fitnessnet heeft gekozen voor de grootste en meest betrouwbare pakketdienst, de TNT Postgroep (vroegere TPG). Zij komen de bestelling bij je aanbieden. Afhankelijk van de door jou gekozen betalingsoptie betaal je het bedrag aan de postbode (onder rembours), of zet je een handtekening voor ontvangst (alle andere betalingsopties). Indien je niet thuis bent, wordt de bestelling de volgende dag in de avond opnieuw bij je aangeboden. Daarna is het altijd nog mogelijk, tot 2 weken na aanbieding, om de bestelling op te halen bij het dichtstbijzijndste postkantoor (als aangegeven op het document van de TPG). Voor België geldt hiervoor een termijn van 10 kalenderdagen. Hierna gaan de pakketten retour naar ons magazijn. |
| |